Termeni și condiții de utilizare

Condiții generale

Folosirea website-ului www.ddell-cosmetics.ro (denumit în continuare „site”) constituie acceptul dumneavoastră privind respectarea termenilor și condițiilor de mai jos (denumit în continuare „contract”). Termenii și condițiile se aplică tuturor comenzilor plasate de client (denumit in continuare „dumneavoastră” sau “client”) către societatea SC Inovua Trading SRL, denumită în continuare „vânzător”, pe site-ul www.ddell-cosmetics.ro sau pe versiunea pentru mobil a site-ului si se aplică oricărei alte înțelegeri încheiate între client și vânzător.

Datele de identificare ale vânzătorului

SC Inovua Trading SRL
Sediul social: Strada Ion Campineanu nr. 11, Cladirea Union International Center, camera 405, modul “O”, etaj 4, sector 1, Bucuresti
Cod unic de inregistrare: RO 34260420
Registrul Comertului: J40/1246/31.01.2018

Telefon: 021 312 1843   
E-mail: contact@ddell-cosmetics.ro

Serviciul Clienți: luni – vineri între 09:00 - 18:00 si sâmbata intre 10:00 - 16:00, cu excepția sărbătorilor legale

Doar persoanele cu vârsta de cel puțin 18 ani, care nu se afla sub tutelă și care au o adresă de domiciliu sau altă adresa în România, pot plasa o comanda. Fiecărei comenzi i se vor aplica Termenii și Condițiile specificate în contractul de mai jos, la momentul plasarii comenzii. Prin accesarea, utilizarea sau obținerea oricărui conținut de date materiale, informații, produse sau servicii, sunteți de acord să respectați acest contract. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adăuga și de a retrage în parte sau în întregime din prezentul contract, în mod unilateral, fără a fi necesar acordul prealabil al utilizatorului. Accesand pagina „Termeni și conditii”, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor din prezentul contract. Înainte de plasarea unei comenzi, clientul va confirma că a citit, a înțeles și este de acord cu termenii și condițiile contractuale.

Drepturi de autor

Drepturile proprietății intelectuale ale acestui site precum și toate materialele conținute de acesta, inclusiv, dar nelimitându-se la imagini, text, fotografii, design, pictograme și ilustrații, excepție făcând acelea care sunt deja protejate de drepturile de copyright și proprietate intelectuală, sunt proprietatea SC Inovua Trading SRL și/sau a proprietarilor sau afiliaților săi. Pentru a reproduce, republica, modifica, încărca, publica, transmite, redistribui sau afișa public material preluat de pe acest site, aveți nevoie de permisiunea scrisă a SC Inovua Trading SRL. Mărcile înregistrate și logo-urile utilizate și afișate în cadrul acestui site sunt mărci înregistrate ale SC Inovua Trading SRL și ale altor furnizori ai acesteia. Nici o parte din conținutul acestui site nu trebuie interpretată ca fiind acordată cu titlu gratuit, prin implicarea sau prin orice altă modalitate, a oricărei licențe sau drept de a folosi oricare dintre mărcile înregistrate afișate pe site fără a avea permisiunea scrisă a proprietarului mărcilor înregistrate. Utilizatorii pot vizualiza și descărca material de pe acest site doar în scopuri personale, necomerciale privind utilizarea la domiciliu, această permisiune fiind considerată adecvată acestui contract. SC Inovua Trading SRL va impune drepturile sale intelectuale conform măsurilor legale în vigoare. Orice alte drepturi care nu sunt în mod expres garantate în cadrul acestui Contract sunt rezervate de SC Inovua Trading SRL.

Plasarea comenzilor pe site

Pentru plasarea comenzilor, se vor solicita anumite informații dar fără a se limita la nume si prenume, adresa de livrare, adresa de email și numărul de telefon. Datele dumneavoastră personale vor fi tratate confidențial de catre SC Inovua Trading SRL. De asemenea, considerăm acceptul dumneavoastră privind informațiile furnizate ca fiind precise, complete și actuale. Totodată, sunteți de acord să achitați toate taxele ce pot apărea datorită altor utilizatori ai contului dumneavoastră. Prețurile afișate pe site sunt exprimate în Ron (lei) și conțin TVA (taxă pe valoare adăugată). SC Inovua Trading SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând prețurile de pe site.

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului.

Disponibilitatea ofertelor și produselor

Ofertele prezentate pe site sunt în permanență supuse modificărilor, astfel încât produsele afișate pot exista sau nu în stoc. Dupa plasarea comenzii de către utilizator, vânzătorul va transmite un email de confirmare a primirii comenzii.

Includerea oricăror produse sau servicii pe site la un moment dat nu implică și nu garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în permanentă/în orice moment. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

Toate ofertele speciale sunt prezentate pe site în secțiunea dedicată ofertelor, cu toate condițiile de aplicare; vânzătorul își rezervă dreptul de a înceta în orice moment sau de a modifica aceste oferte speciale, mai puțin pentru comenzile deja achitate.

Metode de plată și livrarea comenzilor

Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respective, se acceptă card bancar (Visa, MasterCard) sau numerar la livrare (ramburs). Comenzile sunt expediate prin curierat rapid. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid se încadrează în mod normal între 1-3 zile lucratoare din momentul înregistrării comenzii pe site-ul www.ddell-cosmetics.ro. De cele mai multe ori, curierul va livra comenzile în 1-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în email-ul de confirmare a expedierii. Din diverse motive este posibil ca livrările efectuate de transportator să nu fie făcute în maxim 1-3 zile lucrătoare (condiții meteo nefavorabile, greve, erori de sistem, etc), iar in aceste situații vă rugăm să cereți detalii despre coletul dumneavoastră în scris sau telefonic, firmei de curierat, folosind numărul de urmărire AWB regăsit în mail-ul primit de la noi, iar în cazul în care nu sunteți mulțumiți de serviciile de transport furnizate de firma de curierat, vă rugăm să ne anunțați de situația creată pentru a remedia problema.

Termenul de livrare poate fi depășit in anumite cazuri precum perioade de promoții (Black Friday, Reduceri de Crăciun, Campaniile de Paște etc.) sau perioade în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).

Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 1-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă etc.).

Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului.

Clientul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.

SC Inovua Trading SRL va oferi transport gratuit la comenzi mai mari sau egale cu 150 lei. La acest moment, SC Inovua Trading SRL utilizeaza in livrare comenzilor forma de curierat rapid SameDay, iar costul standard al transportului pentru comenzi cu valoare mai mica de 150 lei este de 13 lei. Acest tarif standard este aplicabil daca adresa de livrare este situata in una din aceste 7200 de localitati. Va rugam sa consultati lista localitatilor, iar in cazul in care adresa Dvs. de livrare nu se situeaza printre ele, costul este de 37 de lei.

SC Inovua Trading SRL isi rezerva dreptul de a modifica conditiile in care se acorda transportul gratuit, sa modifice firma de curierat utilizata sau costul serviciilor de transport. Orice asemenea modificare va fi adusa la cunostinta clientilor prin intermediul informatiilor prezentate pe site si va fi aplicabila doar comenzilor viitoare, nu celor deja plasate de catre client.

Livrarea teritorială

Cu toate ca Site-ul este accesibil în întreaga lume, SC Inovua Trading SRL oferă și vinde produse și expediază colete doar către adrese de pe teritoriul României. Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita, la propria discreție, accesul la Site și/sau furnizarea oricărei cantități a oricărui produs sau serviciu oricărei persoane, zone geografice sau jurisdicții daca se dorește acest lucru.

Facturare plată

Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, prin adăugarea facturii în contul clientului (daca acesta  exista) sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de client.

Toate facturile comenzilor tale sunt disponibile pentru descărcare pe Site, pot fi accesate din Contul meu (pentru cei carea au cont), in sectiunea Facturi. Facturile și comenzile deja livrate nu pot fi modificate.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, clientului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi existente în Contul meu.

În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar, vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.

Anularea comenzilor de către vânzător

Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte ceea ce determina imposibilitatea realizarii vanzarii, caz in care clientului ii vor fi rambursate sumele platite pentru produsele ce nu au putut fi livrate.

Dreptul de retragere din contract

Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”O.U.G. 34/2014”). În conformitate cu prevederile OUG34/2014, Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din O.U.G. 34/2014.

Termenul de retragere

Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din O.U.G. 34/2014).

Exercitarea dreptului de retragere

În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Termenul de retragere de mai sus), va informa SC Inovua Trading SRL cu privire la decizia sa de retragere din Contract, printr-o comunicare scrisă la adresa: Strada Ion Campineanu nr. 11, Cladirea Union International Center, camera 405, etaj 4, sector 1, Bucuresti sau prin trimiterea unui e-mail la: contact@ddell-cosmetics.ro.

În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele variante:

  1. de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut aici; sau
  2. de a formula orice alta cerere/declarație în care sa isi exprime decizia de retragere din contract, care trebuie să conțină:
    – numele cumpărătorului, adresa de email și numărul comenzii;
    – denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate;
    – metoda de plată folosită pentru comanda;
    – data livrării produselor;
    – pentru comenzi achitate în numerar prin ramburs, este necesară menționarea contului IBAN unde se doreste restituirea valorii produselor returnate;
    – motivul returnării (opțional).

SC Inovua Trading SRL va confirma Clientului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin email, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.

Exceptări de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Client. Conform articolului 16, litera e) din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate / desigilate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.

Obligațiile clientului în cazul retragerii

În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze prin expediere catre SC Inovua Trading SRL, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.
Clientul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând SC Inovua Trading SRL despre expedierea returului.

Nu se vor accepta retururi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între același tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.

Având în vedere natura produselor comercializate de SC Inovua Trading SRL, din motive de protecţie a sănătăţii si din motive de igienă, Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele gratuite, cadourile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.

Clientul va returna Produsul către SC Inovua Trading SRL la adresa: Strada Ion Campineanu nr. 11, Cladirea Union International Center, camera 405, etaj 4, sector 1, Bucuresti. SC Inovua Trading SRL nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română.

În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, SC Inovua Trading SRL va confirma asumarea obligațiilor legale aplicabile în cazul retragerii.

Obligațiile vânzătorului în cazul retragerii

SC Inovua Trading SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului pentru produsele returnate, inclusiv, după caz, costurile livrării initiale (cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), in cel mult 14 de zile de la data la care Clientul a comunicat decizia de a se retrage din prezentul Contract. Cu toate acestea, SC Inovua Trading SRL poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor returnate care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către SC Inovua Trading SRL, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).

SC Inovua Trading SRL va rambursa sumele datorate dupa cum urmează:

  • pentru comenzile achitate cu cardul bancar, online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru comenzile achitate în numerar este necesar să ne furnizați datele unui cont bancar pentru transferul sumelor.

Rambursarea sumelor plătite de Client către SC Inovua Trading SRL nu se poate face în numerar.

Condiții pentru coletele livrate cu semne vizibile de deteriorare

Toate produsele comercializate de SC Inovua Trading SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.

Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.

În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos corespunzătoare condițiilor comenzii.
Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a SC Inovua Trading SRL, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca SC Inovua Trading SRL să livreze din nou produsele comandate.

Procedurile ce trebuie urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorate:

1. Constatare în prezența agentului de curierat
SC Inovua Trading SRL nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!

În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienți al vânzătorului, la numărul de telefon 021 312 1843. Vânzătorul va oferi o solutie pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau înlocuirea produselor) în maxim 14 zile de la primirea sesizării.

2. Constatare în absența agentului de curierat
Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciul Clienți, la numărul de telefon 0786 504 187 sau prin de email la contact@ddell-cosmetics.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. În notificare clientul va include numele, adresa de email folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii.
SC Inovua Trading SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile.

Neridicarea coletelor

In cazul in care un client nu ridica coletul, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia o noua comanda decat cu conditia ca plata sa fie efectuata cu cardul.

Atenționare privind produsele și sfaturile prezentate pe site

Acest site nu oferă consiliere medicală și nici nu încearcă să pună diagnostic sau să trateze probleme ale pielii sau afecțiunile cutanate. Dacă aveți o problemă medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic sau un dermatolog. Toate produsele trebuie folosite conform instrucțiunilor prezentate în detaliu pe acest site. Întrerupeți folosirea oricărui produs care cauzează iritație (roșeață, mâncărime, usturime, descuamare sau orice alte simptome). Informația furnizată de acest site sau de către companie nu înlocuiește vizită la dermatolog sau la medicul dumneavoastră și nu trebuie interpretată ca fiind consiliere medicală.

Atenționare privind informația și conținutul prezentate pe site

Scopul acestui site este de a prezenta ideile și percepțiile autorului în ceea ce privește marketing-ul, vânzarea și folosirea produselor cosmetice. Unicul scop al autorului este de a prezenta consumatorului informație și consiliere privind achiziția de produse destinate machiajului și îngrijirii pielii. Informațiile și recomandările prezentate reflectă strict opiniile, percepțiile și cunoștințele autorului privind subiectul și produsele menționate. Este dreptul inalienabil al fiecăruia de a judeca produsele conform propriilor criterii și de a nu fi de acord cu autorul. Mai mult de atât, pentru că pielea fiecăruia poate și probabil chiar va reacționa la un anumit stimul extern la un moment dat, orice produs poate cauza o reacție negativă pe piele la un moment sau altul. Dacă dezvoltați o sensibilitate a pielii la utilizarea unui produs cosmetic, opriți folosirea acestuia imediat și consultați medicul. În cazul în care aveți nevoie de consiliere medicală privind pielea dumneavoastră, consultați un medic de specialitate.

Garanția cu privire la conținutul site-ului

Conținutul acestui site este furnizat „așa cum este” și fără garanții de orice fel, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese. Produsele vândute prin intermediul site-ului sunt vândute „așa cum sunt”, fără garanții de orice fel cu privire la vreun rezultat, fie ele precizate în mod expres sau subînțelese. In limita maxima permisa de legea în vigoare, SC Inovua Trading SRL exclude toate garanțiile, exprimate sau insinuate, inclusiv dar fără a se limita la garanțiile implicite ale comerțului sau ale corespunderii produselor unui scop particular. SC Inovua Trading SRL nu garantează faptul ca conținutul acestui Site, fie el pregătit de SC Inovua Trading SRL sau de terțe părți, ca fiind precis sau complet, că site-ul nu va avea erori sau viruși sau că accesul și utilizarea acestui site va fi neîntreruptă sau sigură. Vă rugăm să înțelegeți că orice garanții furnizate de o terță parte și nu de către SC Inovua Trading SRL sunt furnizate exclusiv de terță parte și nu de SC Inovua Trading SRL.

Singura soluție privind posibilele nemulțumiri în legătură cu acest site o reprezintă încetarea folosirii site-ului. Prin folosirea acestui site acceptați că folosirea site-ului se face pe propriul risc. SC Inovua Trading SRL nu este responsabilă pentru niciun fel de prejudiciu, fie el direct, indirect, accidental, de consecinta, special, ofensator, indiferent că acesta reiese din contract, neglijență, răspunderea delictuala sau orice altă posibilitate, în legătură cu Site-ul, cu conținutul acestuia sau a produselor vândute și descrise pe site, chiar dacă este exprimată posibilitatea unui astfel de prejudiciu.

Declinarea responsabilității

În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit pe site, iar livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. De asemenea, imaginile produselor publicate pe site, sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, fără o notificare prealabilă de către producători. Valoarea maximă a obligațiilor vânzătorului, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de vânzător de la clientul respectiv.

Garanții pentru produse

Garantam că produsele comercializate de vânzător sunt produse originale.
Garanția de conformitate este garanția legala oferită de vânzător, conform legislației in vigoare. Fiecare produs beneficiaza de un termen de valabilitate, specificat pe ambalajul acestuia, perioada in care vânzătorul garantează că produsul vândut este conform cu specificațiile pe care s-a angajat că le vinde.

În cazul lipsei conformităţii, Clientul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând înlocuirea produsului fără plată, si daca acest lucru nu este posibil retunarea sumelor achitate pentru achizitionarea produsului respectiv.

Perioada de timp stabilită pentru remedierea problemelor produselor neconforme este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. Daca produsul nu este conform, cumpărătorul va notifica problema vanzatorului și va returna produsul către SC Inovua Trading SRL la adresa: Strada Ion Campineanu nr. 11, Cladirea Union International Center, camera 405, etaj 4, sector 1, Bucuresti, nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română. Vanzatorul va analiza sesizarea clientului si in cazul in care aceasta este indreptatita va inlocui produsul cu unul conform pe propria cheltuiala sau va rambursa pretul produsul neconform impreuna cu taxele de transport.

Politica de confidențialitate

Sunteți de acord cu politica noastră de confidențialitate regăsită în anexa acestui contract: POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE, ați citit și înțeles toate informațiile necesare. De asemenea, prin acordul cu Termenii și condițiile noastre înțelegeți și sunteți de acord cu procesarea datelor personale în scopul facturării și expedierii coletelor aferente comenzilor dumneavoastră.

Despăgubiri

Sunteți de acord să despăgubiți, apărați și compensați SC Inovua Trading SRL de și împotriva tuturor și oricăror solicitări, daune, costuri sau alte cheltuieli, inclusiv de toate cheltuielile cu avocații privind taxe de arbitrare, în orice tribunal sau proces care ar putea apărea, direct sau indirect, din încălcarea acestui contract din partea dumneavoastră (inclusiv a încălcării Codului de Conduită) sau/și din orice alte activități desfășurate de dumneavoastră în legătură cu acest site. Această secțiune rămâne valabilă în cazul terminării acestui contract, indiferent de motiv.

Utilizarea parolelor pe site

Folosirea zonelor din Site care sunt protejate de o parolă este restricționată persoanelor cărora le-a fost acordată permisiunea și parola pentru a accesa aceste zone (denumită în continuare „Persoană Autorizată”). Parola nu poate fi distribuită altor persoane, iar Persoana Autorizată este responsabilă pentru orice sau toate daunele vânzătorului apărute în urmă distribuirii parolei, precum si de orice actiuni ce au loc in contul clientului.

Modificări aduse contractului

SC Inovua Trading SRL își rezervă dreptul în orice moment (a) de a schimba termenii acestui contract, (b) de a schimba site-ul, inclusiv de a elimina sau întrerupe continuitatea conținutului sau specificațiilor site-ului, restricționând orele de disponibilitate sau de a limita utilizarea permisă, sau (c) de a modifica orice preturi afisate pe site. Acest Contract poate fi modificat de SC Inovua Trading SRL în orice moment prin publicarea termenilor modificați pe site, iar continuarea folosirii site-ului ulterior acestor schimbări va fi considerată acceptarea acestor modificări de termeni și condiții.

Codul de conduită prin care sunteți de acord să nu:

  • Restrictionați sau impiedicați orice alt utilizator de a folosi site-ul și serviciile acestuia;
  • Transmiteți orice fel de informație sau materiale ilegale, fraudulente, amenințătoare, abuzive, calomniatoare, defăimătoare, obscene sau inacceptabile, menite să rănească sau orice informație sau materiale care ar putea constitui sau încuraja un comportament ce poate fi considerat infracțiune, să dea naștere unor răspunderi civile sau să încalce în orice alt fel legea;
  • Transmiteți nicio informație sau software care să conțină un virus, un worm, un virus de tip Troian sau alte componente dăunătoare sau perturbatoare;
  • Transmiteți materiale care să violeze drepturile intelectuale ale unei alte părți;
  • Folosiți site-ul pentru orice fel de reclamă sau scopuri ilegale;
  • Modificați, adaptați, sublicențiați, traduceți, vindeți, decompilați sau dezasamblați orice parte a site-ului.

Prevederi finale

Acceptați faptul că acest contract este încheiat în România și este guvernat de și interpretat în conformitate cu legea română. Orice litigiu va fi supus exclusiv instantelor compentente din Bucuresti, România. În eventualitatea faptului că prevederile acestui contract vor fi disputate în cadrul unui proces, tribunal sau jurisdicție competentă ca fiind inaplicabile, acele prevederi vor fi limitate sau eliminate în așa fel încât acest contract va rămâne în vigoare și cu titlu executoriu. Acest contract reprezintă întreaga înțelegere între părțile implicate aparținând subiectului expus și orice sau toate înțelegerile verbale sau scrise existente între părți anterioare acestui contract sunt anulate în mod expres pe această cale. Nici un act de renunțare a unei părți în cazul încălcării prevederilor contractuale sau neîndeplinirii obligațiilor care îi revin în temeiul prezentului contract nu va fi considerat un act de renunțare în cazul oricărei încălcări anterioare sau ulterioare prevederilor sau obligațiilor. Orice titlu, etichetă sau titlu de paragraf conținute în acest Contract este introdus doar pentru necesitate și sub nicio formă nu definește sau explică paragrafele.